Private lease voor particulieren: de lease-soplossing van de toekomst

Private lease voor particulieren: de lease-soplossing van de toekomst

Leasys biedt diverse Private Lease oplossingen die u in staat stellen direct in een nieuwe auto te rijden voor een vast maandbedrag zonder aanbetaling.

Waarom zou u een auto kopen als u ook zorgeloos kunt leasen?

Leasys biedt voor iedereen een oplossing die geheel op uw persoonlijke situatie en wensen is afgestemd.

Geen eigendomskosten

Geen onverwachte uitgaven

Geen grote uitgave, u betaalt slechts een gering maandbedrag

Geen zorgen: u rijdt, wij regelen de rest

Hoe werkt private lease?

MAAK UW KEUZE
Kies uw auto, de looptijd en het aantal kilometers dat u jaarlijks van plan ben te rijden.
U LET OP DE WEG, WIJ OP DE REST
Hulp bij pech onderweg, wegenbelasting, onderhoud, verzekering: alles is in de prijs inbegrepen. Naar eigen voorkeur kunt u hier nog aanvullende diensten aan toevoegen. Dat kunt u ook later doen, op het moment dat u ze nodig heeft.
VERLENGEN, KOPEN OF TERUGGEVEN
Aan het einde van de contractperiode kunt u kiezen of u het contract wilt verlengen, de auto wilt kopen of de auto wilt teruggeven.

Aanvullende diensten

Alles wat u nodig heeft om uw auto te kunnen gebruiken zonder de zorgen van het eigendom te hebben. Inbegrepen zijn altijd: wegenbelasting, verzekering, onderhoud en hulp bij pech onderweg. Afhankelijk van het product dat u kiest, kunt u pakketten met aanvullende diensten toevoegen die exact op uw gebruik, behoeften, en wensen aansluiten.

Onze producten

VRAAG & ANTWOORD

Ben ik helemaal vrij in de keuze van de auto?

Met een private lease-contract bent u geheel vrij in de keuze van uw auto en kunt u een uitrustingsniveau kiezen dat op uw persoonlijke behoeftes en voorkeuren aansluit. Ook de pakketten met aanvullende diensten kunt u geheel naar eigen voorkeur samenstellen.

Is private lease goedkoper dan kopen?

Private lease is een alternatieve financieringsoplossing die u verlost van de zorgen en de financiële onzekerheid die aan het bezit van een auto zijn verbonden. Met een vast maandbedrag betaalt u voor alle kosten, waarbij u profiteert van de aantrekkelijk tarieven die een grote speler op de leasemarkt bij bijvoorbeeld verzekeringsmaatschappijen weet te bedingen.

Mag ik met een leaseauto naar het buitenland?

Met uw auto mag u naar alle landen reizen die staan vermeld op de zogenaamde groene kaart, het officiële, internationaal geaccepteerde verzekeringsbewijs. Het afleveringsbewijs geldt ook als toestemming van Leasys om de auto in het buitenland te gebruiken.

Mag ik anderen in mijn auto laten rijden?

U kunt de leden van uw gezin in de auto laten rijden onder uw eigen verantwoordelijkheid. Als degene die het contract met Leasys ondertekent, blijft u echter te allen tijde rechtstreeks aansprakelijk. U dient erop toe te zien dat de bestuurder van de auto aan alle van kracht zijnde wettelijke voorwaarden voldoet en in het bezit is van schriftelijk toestemmingsbewijs van u als contracthouder.

Worden de kilometers die al op de teller staan, bij ingang van het contract meegeteld bij de berekening van het aantal totaal gereden kilometers tijdens de looptijd?

Nee, de kilometers die op te kilometerteller van de auto staan voordat het contract ingaat, worden niet meegeteld bij de berekening van het aantal totaal gereden kilometers tijdens de looptijd van het contract.

Mag ik zelf aangeschafte accessoires op mijn leaseauto installeren?

Dit mag alleen na voorafgaande toestemming van Leasys. U kunt hiervoor een verzoek indienen bij de klantenservice van Leasys die bereikbaar is via 0592 39 06 21.
Als uw aanvraag wordt goedgekeurd, informeert Leasys u over de te volgen procedure. De kosten voor installatie en latere verwijdering komen in alle gevallen geheel voor uw rekening.

Welke onderhoudskosten zijn niet in het contract inbegrepen?

De volgende onderhoudskosten zijn niet in het contract inbegrepen en komen voor eigen rekening van de contracthouder:
- Haal- en brengservice (Leasys vergoedt deze kosten alleen voor het terugkrijgen van de auto na diefstal en voor eventuele andere expliciet in het contract vermelde uitzonderingen).
- Alle vloeistoffen die niet uitdrukkelijk door de fabrikant zijn aanbevolen.
- Onderhoud aan alle optionele voorzieningen die niet in het contract zijn vermeld of waarvoor Leasys geen toestemming heeft gegeven.

Hoe regel ik de apk voor mijn auto?

De APK-keuring, die afhankelijk van de brandstofsoort voor het eerst na 3 of 4 jaar verplicht is, kunt u laten uitvoeren bij elke door Leasys erkende werkplaats.
De kosten voor de keuring zelf en eventuele reparaties die nodig zijn om de auto te laten goedkeuren, worden door Leasys betaald.
Eventuele boetes voor het niet tijdig aan de APK-verplichting voldoen, komen voor rekening van de contracthouder.

Bij wie kan ik terecht bij problemen met de audio-installatie, het navigatiesysteem of eventuele andere opties en accessoires?

In het geval van storingen aan of problemen met systemen, opties of accessoires die in het leveringscontract van de auto zijn opgenomen, kunt u uw auto naar elke door Leasys erkende werkplaats brengen.

Wat moet ik doen als de motorolie tussentijds moet worden bijgevuld?

Hiervoor kunt u bij elke door Leasys erkende werkplaats terecht. De kosten worden betaald door Leasys.

Wat moet ik doen bij technische problemen of pech?

Bij technische problemen of pech onderweg kunt u contact opnemen met de Leasys-alarmcentrale via 0592 39 06 21 (of +31 592 39 06 21 vanuit het buitenland) of via de speciale functie hiervoor in de Leasys-app.
De alarmcentrale regelt zo nodig het afslepen van uw auto naar de dichtstbijzijnde door Leasys erkende werkplaats.
In geval het contract hierin voorziet, regelt de alarmcentrale ook een vervangende auto, terugkeer naar huis of voortzetting van de reis van alle inzittenden.

Wat moet ik doen als ik een lekke band heb en het me zelf niet lukt het reservewiel te monteren?

In dit geval kunt u contact opnemen met de Leasys-alarmcentrale via 0592 39 06 21 (of +31 592 39 06 21 vanuit het buitenland) of via de speciale functie hiervoor in de Leasys-app. De alarmcentrale regelt zo nodig het afslepen van uw auto naar de dichtstbijzijnde bandenspecialist.

Ben ik helemaal vrij in de keuze van de auto?

Met een private lease-contract bent u geheel vrij in de keuze van uw auto en kunt u een uitrustingsniveau kiezen dat op uw persoonlijke behoeftes en voorkeuren aansluit. Ook de pakketten met aanvullende diensten kunt u geheel naar eigen voorkeur samenstellen.

Mag ik met een leaseauto naar het buitenland?

Met uw auto mag u naar alle landen reizen die staan vermeld op de zogenaamde groene kaart, het officiële, internationaal geaccepteerde verzekeringsbewijs. Het afleveringsbewijs geldt ook als toestemming van Leasys om de auto in het buitenland te gebruiken.

Mag ik anderen in mijn auto laten rijden?

U kunt de leden van uw gezin in de auto laten rijden onder uw eigen verantwoordelijkheid. Als degene die het contract met Leasys ondertekent, blijft u echter te allen tijde rechtstreeks aansprakelijk. U dient erop toe te zien dat de bestuurder van de auto aan alle van kracht zijnde wettelijke voorwaarden voldoet en in het bezit is van schriftelijk toestemmingsbewijs van u als contracthouder.

Worden de kilometers die al op de teller staan bij ingang van het contract meegeteld bij de berekening van het aantal totaal gereden kilometers tijdens de looptijd?

Nee, de kilometers die op te kilometerteller van de auto staan voordat het contract ingaat, worden niet meegeteld bij de berekening van het aantal totaal gereden kilometers tijdens de looptijd.

Mag ik zelf aangeschafte accessoires op mijn auto installeren?

Dit mag alleen na voorafgaande toestemming van Leasys. U kunt hiervoor een verzoek indienen bij de klantenservice van Leasys die bereikbaar is via 0592 39 06 21.
Als uw aanvraag wordt goedgekeurd, informeert Leasys u over de te volgen procedure. De kosten voor installatie en latere verwijdering komen in alle gevallen geheel voor uw rekening.

Welke onderhoudskosten zijn niet in het contract inbegrepen?

De volgende onderhoudskosten zijn niet in het contract inbegrepen en komen voor eigen rekening van de contracthouder:
- Haal- en brengservice (Leasys vergoedt deze kosten alleen voor het terugkrijgen van de auto na diefstal en voor eventuele andere expliciet in het contract vermelde uitzonderingen).
- Alle vloeistoffen die niet uitdrukkelijk door de fabrikant zijn aanbevolen.
- Onderhoud aan alle optionele voorzieningen die niet in het contract zijn vermeld of waarvoor Leasys geen toestemming heeft gegeven.

Bij wie kan ik terecht bij problemen met de audio-installatie, het navigatiesysteem of eventuele andere optionele extra's?

In het geval van storingen aan of problemen met systemen, opties of accessoires die in het leveringscontract van de auto zijn opgenomen, kunt u uw auto naar elke door Leasys erkende werkplaats brengen. (Kijk voor meer informatie op leasys.nl)

Wat moet ik doen als de motorolie tussentijds moet worden bijgevuld?

Hiervoor kunt u bij elke door Leasys erkende werkplaats terecht. De kosten worden betaald door Leasys.

Wat moet ik doen bij technische problemen of pech?

Bij technische problemen of pech onderweg kunt u contact opnemen met de Leasys-alarmcentrale via 0592 39 06 21 (of +31 592 39 06 21 vanuit het buitenland).
De alarmcentrale regelt zo nodig het afslepen van uw auto naar de dichtstbijzijnde door Leasys erkende werkplaats.In geval het contract hierin voorziet, regelt de alarmcentrale ook een vervangende auto, terugkeer naar huis of voortzetting van de reis van alle inzittenden.

Wat moet ik doen als ik een lekke band heb en het me zelf niet lukt het reservewiel te monteren?

In dit geval kunt u contact opnemen met de Leasys-alarmcentrale via 0592 39 06 21 (of +31 592 39 06 21 vanuit het buitenland) of via de speciale functie hiervoor in de Leasys-app. De alarmcentrale regelt zo nodig het afslepen van uw auto naar de dichtstbijzijnde bandenspecialist.