Met een operational leasecontract van Leasys bent u verzekerd van

Alle hulpmiddelen en ondersteuning die u nodig heeft voor een efficiënt beheer van uw wagenpark. Onze experts staan altijd voor u klaar om u deskundig advies te geven over fiscale aspecten, onze leaseproducten en diensten die wij aanbieden.

Financiële zekerheid: geen verrassingen over de kosten
Geen administratieve rompslomp: Alle tijd om u op de kernactiviteiten van uw bedrijf te focussen
Professionele ondersteuning: deskundig advies van Leasys-experts over het beheer van uw wagenpark
Slimme datamonitoring: permanent inzicht in het gebruik en de kosten van uw voertuigen

Voor bedrijven

Voor het beheer van grote wagenparken heeft Leasys de benodigde expertise in huis, evenals op het gebied van speciale voertuigen. Dat maakt Leasys tot de perfecte partner voor bedrijven en organisaties die het beheer van hun wagenpark willen rationaliseren of outsourcen. Wij bieden onder andere:

Een gespecialiseerd salesteam
Contactkanalen naar keuze
Permanente klanttevredenheidsbewaking

Aanvullende diensten

Behalve het regelen van primaire zaken als belastingen en verzekeringen, kan Leasys u ook een groot aantal andere onderdelen van uw wagenparkbeheer uit handen nemen. Hiermee bespaart u niet alleen tijd, maar bent u ook verzekerd van een optimale inzetbaarheid van uw voertuigen en kunnen de gebruikers vertrouwen op een optimale technische staat van hun auto.

Onze producten

VRAAG & ANTWOORD

Ben ik helemaal vrij in de keuze van de auto?

Met een private lease-contract bent u geheel vrij in de keuze van uw auto en kunt u een uitrustingsniveau kiezen dat op uw persoonlijke behoeftes en voorkeuren aansluit. Ook de pakketten met aanvullende diensten kunt u geheel naar eigen voorkeur samenstellen.

Is private lease goedkoper dan kopen?

Private lease is een alternatieve financieringsoplossing die u verlost van de zorgen en de financiële onzekerheid die aan het bezit van een auto zijn verbonden. Met een vast maandbedrag betaalt u voor alle kosten, waarbij u profiteert van de aantrekkelijk tarieven die een grote speler op de leasemarkt bij bijvoorbeeld verzekeringsmaatschappijen weet te bedingen.

Mag ik met een leaseauto naar het buitenland?

Met uw auto mag u naar alle landen reizen die staan vermeld op de zogenaamde groene kaart, het officiële, internationaal geaccepteerde verzekeringsbewijs. Het afleveringsbewijs geldt ook als toestemming van Leasys om de auto in het buitenland te gebruiken.

Mag ik anderen in mijn auto laten rijden?

U kunt de leden van uw gezin in de auto laten rijden onder uw eigen verantwoordelijkheid. Als degene die het contract met Leasys ondertekent, blijft u echter te allen tijde rechtstreeks aansprakelijk. U dient erop toe te zien dat de bestuurder van de auto aan alle van kracht zijnde wettelijke voorwaarden voldoet en in het bezit is van schriftelijk toestemmingsbewijs van u als contracthouder.

Worden de kilometers die al op de teller staan, bij ingang van het contract meegeteld bij de berekening van het aantal totaal gereden kilometers tijdens de looptijd?

Nee, de kilometers die op te kilometerteller van de auto staan voordat het contract ingaat, worden niet meegeteld bij de berekening van het aantal totaal gereden kilometers tijdens de looptijd van het contract.

Mag ik zelf aangeschafte accessoires op mijn leaseauto installeren?

Dit mag alleen na voorafgaande toestemming van Leasys. U kunt hiervoor een verzoek indienen bij de klantenservice van Leasys die bereikbaar is via 0592 39 06 21.
Als uw aanvraag wordt goedgekeurd, informeert Leasys u over de te volgen procedure. De kosten voor installatie en latere verwijdering komen in alle gevallen geheel voor uw rekening.

Welke onderhoudskosten zijn niet in het contract inbegrepen?

De volgende onderhoudskosten zijn niet in het contract inbegrepen en komen voor eigen rekening van de contracthouder:
- Haal- en brengservice (Leasys vergoedt deze kosten alleen voor het terugkrijgen van de auto na diefstal en voor eventuele andere expliciet in het contract vermelde uitzonderingen).
- Alle vloeistoffen die niet uitdrukkelijk door de fabrikant zijn aanbevolen.
- Onderhoud aan alle optionele voorzieningen die niet in het contract zijn vermeld of waarvoor Leasys geen toestemming heeft gegeven.

Hoe regel ik de apk voor mijn auto?

De APK-keuring, die afhankelijk van de brandstofsoort voor het eerst na 3 of 4 jaar verplicht is, kunt u laten uitvoeren bij elke door Leasys erkende werkplaats.
De kosten voor de keuring zelf en eventuele reparaties die nodig zijn om de auto te laten goedkeuren, worden door Leasys betaald.
Eventuele boetes voor het niet tijdig aan de APK-verplichting voldoen, komen voor rekening van de contracthouder.

Bij wie kan ik terecht bij problemen met de audio-installatie, het navigatiesysteem of eventuele andere opties en accessoires?

In het geval van storingen aan of problemen met systemen, opties of accessoires die in het leveringscontract van de auto zijn opgenomen, kunt u uw auto naar elke door Leasys erkende werkplaats brengen.

Wat moet ik doen als de motorolie tussentijds moet worden bijgevuld?

Hiervoor kunt u bij elke door Leasys erkende werkplaats terecht. De kosten worden betaald door Leasys.

Wat moet ik doen bij technische problemen of pech?

Bij technische problemen of pech onderweg kunt u contact opnemen met de Leasys-alarmcentrale via 0592 39 06 21 (of +31 592 39 06 21 vanuit het buitenland) of via de speciale functie hiervoor in de Leasys-app.
De alarmcentrale regelt zo nodig het afslepen van uw auto naar de dichtstbijzijnde door Leasys erkende werkplaats.
In geval het contract hierin voorziet, regelt de alarmcentrale ook een vervangende auto, terugkeer naar huis of voortzetting van de reis van alle inzittenden.

Wat moet ik doen als ik een lekke band heb en het me zelf niet lukt het reservewiel te monteren?

In dit geval kunt u contact opnemen met de Leasys-alarmcentrale via 0592 39 06 21 (of +31 592 39 06 21 vanuit het buitenland) of via de speciale functie hiervoor in de Leasys-app. De alarmcentrale regelt zo nodig het afslepen van uw auto naar de dichtstbijzijnde bandenspecialist.

Ben ik helemaal vrij in de keuze van de auto?

Met een private lease-contract bent u geheel vrij in de keuze van uw auto en kunt u een uitrustingsniveau kiezen dat op uw persoonlijke behoeftes en voorkeuren aansluit. Ook de pakketten met aanvullende diensten kunt u geheel naar eigen voorkeur samenstellen.

Mag ik met een leaseauto naar het buitenland?

Met uw auto mag u naar alle landen reizen die staan vermeld op de zogenaamde groene kaart, het officiële, internationaal geaccepteerde verzekeringsbewijs. Het afleveringsbewijs geldt ook als toestemming van Leasys om de auto in het buitenland te gebruiken.

Mag ik anderen in mijn auto laten rijden?

U kunt de leden van uw gezin in de auto laten rijden onder uw eigen verantwoordelijkheid. Als degene die het contract met Leasys ondertekent, blijft u echter te allen tijde rechtstreeks aansprakelijk. U dient erop toe te zien dat de bestuurder van de auto aan alle van kracht zijnde wettelijke voorwaarden voldoet en in het bezit is van schriftelijk toestemmingsbewijs van u als contracthouder.

Worden de kilometers die al op de teller staan bij ingang van het contract meegeteld bij de berekening van het aantal totaal gereden kilometers tijdens de looptijd?

Nee, de kilometers die op te kilometerteller van de auto staan voordat het contract ingaat, worden niet meegeteld bij de berekening van het aantal totaal gereden kilometers tijdens de looptijd.

Mag ik zelf aangeschafte accessoires op mijn auto installeren?

Dit mag alleen na voorafgaande toestemming van Leasys. U kunt hiervoor een verzoek indienen bij de klantenservice van Leasys die bereikbaar is via 0592 39 06 21.
Als uw aanvraag wordt goedgekeurd, informeert Leasys u over de te volgen procedure. De kosten voor installatie en latere verwijdering komen in alle gevallen geheel voor uw rekening.

Welke onderhoudskosten zijn niet in het contract inbegrepen?

De volgende onderhoudskosten zijn niet in het contract inbegrepen en komen voor eigen rekening van de contracthouder:
- Haal- en brengservice (Leasys vergoedt deze kosten alleen voor het terugkrijgen van de auto na diefstal en voor eventuele andere expliciet in het contract vermelde uitzonderingen).
- Alle vloeistoffen die niet uitdrukkelijk door de fabrikant zijn aanbevolen.
- Onderhoud aan alle optionele voorzieningen die niet in het contract zijn vermeld of waarvoor Leasys geen toestemming heeft gegeven.

Bij wie kan ik terecht bij problemen met de audio-installatie, het navigatiesysteem of eventuele andere optionele extra's?

In het geval van storingen aan of problemen met systemen, opties of accessoires die in het leveringscontract van de auto zijn opgenomen, kunt u uw auto naar elke door Leasys erkende werkplaats brengen. (Kijk voor meer informatie op leasys.nl)

Wat moet ik doen als de motorolie tussentijds moet worden bijgevuld?

Hiervoor kunt u bij elke door Leasys erkende werkplaats terecht. De kosten worden betaald door Leasys.

Wat moet ik doen bij technische problemen of pech?

Bij technische problemen of pech onderweg kunt u contact opnemen met de Leasys-alarmcentrale via 0592 39 06 21 (of +31 592 39 06 21 vanuit het buitenland).
De alarmcentrale regelt zo nodig het afslepen van uw auto naar de dichtstbijzijnde door Leasys erkende werkplaats.In geval het contract hierin voorziet, regelt de alarmcentrale ook een vervangende auto, terugkeer naar huis of voortzetting van de reis van alle inzittenden.

Wat moet ik doen als ik een lekke band heb en het me zelf niet lukt het reservewiel te monteren?

In dit geval kunt u contact opnemen met de Leasys-alarmcentrale via 0592 39 06 21 (of +31 592 39 06 21 vanuit het buitenland) of via de speciale functie hiervoor in de Leasys-app. De alarmcentrale regelt zo nodig het afslepen van uw auto naar de dichtstbijzijnde bandenspecialist.