Gevonden resultaten
Uw zoekopdracht heeft geen resultaten opgeleverd. Zorg ervoor dat alle woorden correct zijn gespeld of probeer verschillende trefwoorden
Populaire zoekopdrachten
Vul hier in vier eenvoudige stappen de gegevens van uw auto in om te kijken welke aanbiedingen en services we speciaal voor u en uw auto beschikbaar hebben!
newCartoolLoggedUserAddCarMessage
Als u een ander model kiest, wordt de sessie afgebroken en moet u alle gegevens opnieuw invoeren!
We wachten nog op de ingangsdatum van de garantie. Neem contact op met de klantenservice om de gegevens te actualiseren en toegang te krijgen tot alle services die voor u en uw auto beschikbaar zijn.
Neem contact op met onze klantenservice voor ondersteuning of assistentie.
Kies hoe u de gegevens van uw auto wilt invoeren en ontdek alle beschikbare services en aanbiedingen!
Als u een ander model kiest, wordt de sessie afgebroken en moet u alle gegevens opnieuw invoeren!
We wachten nog op de ingangsdatum van de garantie. Neem contact op met de klantenservice om de gegevens te actualiseren en toegang te krijgen tot alle services die voor u en uw auto beschikbaar zijn.
Neem contact op met onze klantenservice voor ondersteuning of assistentie.
{{dealer.COMPANYNAM}}
{{dealer.ADDRESS}} , {{dealer.TOWN}} ({{dealer.PROVINCE}})
dealerBoxTelephone {{dealer.TEL_1}}
{{dealer.ADDRESS}},
{{dealer.TOWN}} ({{dealer.PROVINCE}})
dealerBoxTelephone {{dealer.TEL_1}}
dealerBoxRange
Uw dealer
{{selectedDealer.dealerName}}{{selectedDealer.COMPANYNAM}}
{{selectedDealer.ADDRESS}} , {{selectedDealer.TOWN}} ({{selectedDealer.PROVINCE}})
dealerBoxTelephone {{selectedDealer.TEL_1}}
dealerBoxDistance
{{dealer.COMPANYNAM}}
{{dealer.ADDRESS}},
{{dealer.TOWN}} ({{dealer.PROVINCE}})
dealerBoxTelephone {{dealer.TEL_1}}
dealerBoxDistance
Kies voor 100% zorgeloos rijplezier met onze garantie uitbreidingen voor uw auto!
Bekijk de exclusieve accessoires voor uw auto
Wilt u nieuws, informatie en exclusieve aanbiedingen voor uw auto ontvangen?
Registreer u nu op MyJeep!
{{dealer.COMPANYNAM}}
{{dealer.ADDRESS}}, {{dealer.TOWN}} ({{dealer.PROVINCE}})
dealerBoxTelephone {{dealer.TEL_1}}
{{dealer.ADDRESS}},
{{dealer.TOWN}} ({{dealer.PROVINCE}})
dealerBoxTelephone {{dealer.TEL_1}}
dealerBoxDistance
Uw dealer
{{selectedDealer.dealerName}}{{selectedDealer.COMPANYNAM}}
{{selectedDealer.ADDRESS}}, {{selectedDealer.TOWN}} ({{selectedDealer.PROVINCE}})
dealerBoxTelephone {{selectedDealer.TEL_1}}
dealerBoxDistance
{{dealer.COMPANYNAM}}
{{dealer.ADDRESS}},
{{dealer.TOWN}} ({{dealer.PROVINCE}})
dealerBoxTelephone {{dealer.TEL_1}}
dealerBoxDistance
Bent u op zoek naar informatie of hebt u hulp nodig? Wilt u een offerte aanvragen of een afspraak maken? Neem contact met ons op. We staan voor u klaar!
Het chassisnummer staat vermeld op het kentekenbewijs, op de verzekeringspolis en - afhankelijk van de auto - onder de voorruit, in de motorruimte of in de bodemplaat bij het rechter (voor)portier (onder de vloerbedekking).
Geniet van een nieuwe reeks geavanceerde oplossingen waarmee u altijd verbonden kunt blijven terwijl u rijdt en contact kunt houden met uw auto, zelfs op afstand, dankzij de Jeep® app* voor smartphones en smartwatches.
Uconnect Services betekent meer veiligheid, up-to-date informatie over de status van uw Jeep, een slimme navigatie-ervaring, bediening op afstand (vergrendelen, ontgrendelen, lichten) altijd ingeschakelde gegevensverbinding, waarschuwingen en ondersteuning in geval van diefstal, beheer op afstand van elektrische functies en het onderzoek naar laadstations voor uw 4XE - HYBRID SUV. Uconnect™ Services zijn beschikbaar voor de Jeep® Renegade vanaf modeljaar 2020 en de nieuwe Jeep® Grand Cherokee van modeljaar 2022. (Sommige diensten moeten eerst door de gebruiker worden geactiveerd, sommige andere zijn betaaldiensten waarvoor een abonnement moet worden afgesloten.)
SOS/HELP Call biedt u de mogelijkheid via een speciale knop in het dashboard of de Jeep® app* in noodgevallen rechtstreeks contact op te nemen met onze alarmcentrale of de landelijke hulpdiensten. De Uconnect Box geeft daarbij automatisch uw locatie door. Bij een zware botsing stuurt het systeem onder bepaalde omstandigheden ook automatisch een noodoproep uit.
Via Roadside Assistance kunt u contact opnemen met de alarmcentrale als u een technisch probleem hebt met uw auto. De locatie en het chassisnummer van uw auto worden daarbij automatisch doorgegeven. Bij specifieke storingen aan de aandrijflijn, het brandstofsysteem of de reminstallatie belt het systeem zelfstandig de alarmcentrale. U krijgt dan een medewerker te spreken die u verder helpt. Ook in dit geval worden de locatie en het chassisnummer van uw auto automatisch doorgegeven.
Bekijk de Vehicle Health Report met handige informatie over de gezondheid van uw auto en tips om de auto goed te onderhouden.
Bediening op afstand: u kunt communiceren met uw Jeep® zonder er dichtbij te zijn. Vergrendel en ontgrendel deuren en activeer de verlichting via uw smartphone of smartwatch.
Vehicle Finder: uw auto vinden op een drukke parkeerplaats is geen probleem meer. Visualiseer de positie van uw voertuig op uw smartphone, smartwatch en website. U kunt de afstand tussen u en uw auto zien en zelfs een routebeschrijving opvragen.
E-Control voor uw 4XE - HYBRID SUV: controleer de batterijstatus en plan het opladen met de Jeep® app*. Bovendien, wanneer uw hybride SUV is aangesloten op een stroomkabel, kunt u ook het laadniveau van de batterij controleren.
My Remote bevat ook At-Home Digital Assistant**, Drive Alerts**, Eco-Score** en Jeep Off-Road Pages**.
Op afstand in- en uitschakelen van de voertuigverlichting is niet beschikbaar voor de Jeep® Wrangler en Wrangler 4xe.
Voertuiginformatie: bekijk de status van uw auto in één oogopslag. Dit pakket houdt u op de hoogte van real-time voertuigomstandigheden zoals brandstofpeil of batterijoplaadniveau van uw 4XE - HYBRID SUV, bandenspanning, KM tot volgende onderhoudsbeurt. Als u zich aanmeldt in de mobiele Jeep-App* en in het klantenwebportaal, kunt u de voertuiginformatie zien wanneer deze voor het laatst is uitgeschakeld. Krijg een volledige controle van uw auto in realtime voor maximale rijveiligheid.
My Car bevat ook Vehicle Health Alert ** en In-Vehicle Notification
In-Vehicle Notifications is niet beschikbaar voor de Jeep® Wrangler en Wrangler 4xe.
Send & GO**: een geavanceerde navigatie-ervaring waarmee u naar een bestemming op uw smartphone kunt zoeken en deze via de My Uconnect mobiele app* naar het navigatiesysteem van de auto kunt sturen, dankzij de Send & GO-functie. Uw gewenste bestemming bereiken was nog nooit zo eenvoudig, zonder onderbrekingen van uw auto naar uw smartphone.
My Navigation omvat ook POI Search ** en Live Weather / Live Traffic / Live Speedcams ** voor slimme navigatie, Dynamic Range Mapping **, Charging Station Finder ** and Payments ** voor uw 4XE - HYBRID SUV.
My WI-FI biedt u een 4G LTE mobiele hotspot waarop u tot acht toestellen kunt aansluiten: gedurende een proefperiode kunnen u en uw passagiers kunnen op het internet surfen, muziek en audioboeken streamen en comfortabel online werken. En met New Compass kunt u Wi-Fi gebruiken om de Amazon Alexa Voice Service* aan boord te gebruiken.
My WI-FI package is niet beschikbaar voor de Jeep® Wrangler 4xe en Jeep® Avenger
**Beschikbaar in het Italiaans. Vanaf 2021 beschikbaar in het Engels, Frans, Duits en Spaans. Amazon, Alexa en alle gerelateerde logo’s zijn handelsmerken van Amazon.com, Inc. en haar dochterondernemingen.
* Alleen beschikbaar voor het Uconnect™-systeem met 10-inch scherm en navigatie (standaard op de S en Trailhawk, optioneel voor de Limited). Niet beschikbaar voor de Longitude.
Theft Alarm stuurt u automatische een alarmmelding wanneer het systeem een poging tot diefstal van uw auto vermoedt. Dat gebeurt niet alleen bij het afgaan van een eventueel geïnstalleerde alarminstallatie, maar ook als zonder uw medeweten de auto lijkt te worden weggesleept of de accu wordt losgekoppeld.
Stolen Vehicle Assistance biedt u assistentie in het geval uw auto toch wordt gestolen. In dat geval kunt u met de toets 'Call' in de app direct de hulp van de alarmcentrale inroepen. Die kan zo nodig de GPS-coördinaten naar de politie sturen en eventueel de motor op afstand afzetten om opsporing van de auto te vergemakkelijken.
Dit pakket is ontworpen om u volledige controle te geven over uw 4XE - HYBRID SUV.
Vind, gebruik en betaal voor het gebruik van een openbaar laadstation en blijf op de hoogte van al uw oplaadgegevens…
Bovendien kunt u ook uw persoonlijke Wallbox beheren om er voor te zorgen dat u nooit een lege accu heeft..
Met My eCharge beschikt u over een dienstenpakket speciaal voor het elektrisch opladen van uw Jeep 4xe. U kunt gemakkelijk publieke laadstations in de buurt vinden en toegang krijgen tot functies voor opladen, betalingen en het bijhouden van de oplaadgeschiedenis.
Thuis heeft u snel toegang tot uw privé Wallbox en dankzij beheer op afstand kunt u uw aangesloten Wallbox optimaal benutten, rechtstreeks vanaf uw smartphone*.
*Vanaf 26/07 kunnen nieuwe Jeep-klanten genieten van de diensten voor het beheer van openbare oplaadbeurten van Free2Move eSolutions door de app rechtstreeks te downloaden in de app stores.
De voordelen van Uconnect Services houden niet op bij de eigen services die toegankelijk zijn via de Jeep® app en de My Uconnect website. Dankzij de telematische gegevens van uw auto kunt u bijdragen aan de constante verbetering van de Mopar® Connect-ervaring en genieten van de exclusieve voordelen, ontwikkeld in samenwerking met toonaangevende bedrijven in hun marktsector.
Verzekeringsvoordelen
Uconnect Services werkt via een ‘telematicabox' die kan worden gecombineerd met de nieuwste Pay-As-You-Drive- en Pay-How-You-Drive-autoverzekeringen, met promoties voor verbonden klanten: vraag uw dealer om meer informatie of neem contact op met uw verzekeringsmaatschappij om te profiteren van eventuele kortingen op het RC Auto-beleid!
**Enkele diensten zullen pas later beschikbaar zijn. Meer informatie over de beschikbaarheid van de verschillende diensten vindt u op de “beschikbaarheidspagina” van https://myuconnect.jeep.com/nl/nl/quicktips
De meeste Uconnect™ Services-pakketten zijn bij aanschaf van de auto reeds inbegrepen voor een periode van 3 tot 10 jaar, afhankelijk van het pakket. My:Assistant is standaard geactiveerd, terwijl u My:Car, My:Remote Control en My:Navigation kunt activeren door u voor deze pakketten aan te melden.
Sommige Uconnect™ Services-pakketten, waaronder My:Wi-Fi en My:Theft Assistance, zijn voor bepaalde Jeep-modellen ter kennismaking gratis voor een beperkte periode beschikbaar. Neem voor meer informatie contact op met uw Jeep-dealer.
In deze Privacyverklaring wordt omschreven hoe de door FCA Italy S.p.A. (“Bedrijf”) via haar website verzamelde persoonsgegevens ("Gegevens") overeenkomstig het toepasselijke recht worden beheerd.
VERZAMELDE PERSOONSGEGEVENS
De volgende Persoonsgegevens kunnen worden verzameld:
DOEL EN PROCEDURE VOOR HET VERWERKEN VAN PERSOONSGEGEVENS
De Gegevens zullen worden verwerkt voor de volgende doeleinden:
De Gegevens kunnen worden verwerkt in hardcopy, door automatische of elektronische middelen inclusief via post of e-mail, telefoon (bijv. geautomatiseerde telefoongesprekken, SMS, MMS), fax en iedere andere manier (bijv. websites, mobiele apps).
GEVOLGEN VAN HET NIET VERSTREKKEN VAN GEGEVENS
Het verstrekken van Gegevens is nooit verplicht. Echter, wanneer u de Gegevens die u verplicht ben te verstrekken, niet verstrekt, kan het Bedrijf de Dienst niet uitvoeren. Daarentegen, heeft u door het niet verstrekken van optionele Gegevens alsnog toegang tot de Dienst.
ONTVANGERS VAN DE GEGEVENS
De Gegevens mogen worden verwerkt door natuurlijke en/of rechtspersonen, namens het Bedrijf en onder specifieke contractuele verplichtingen, gevestigd in EU-lidstaten of in landen buiten de EU. De Gegevens mogen worden verstrekt aan derde partijen om te voldoen aan wettelijke verplichtingen, bevelen van overheidsorganen op te volgen of om een recht van het Bedrijf uit te oefenen voor de gerechtelijke instanties.
DOORGIFTE VAN GEGEVENS NAAR LANDEN BUITEN DE EER
Binnen haar contractuele relaties mag het Bedrijf de Gegevens doorgeven naar landen buiten de Europese Economische Ruimte (EER), inclusief het opslaan in een database die wordt beheerd door entiteiten die optreden namens het Bedrijf. Databasebeheer en de verwerking van Gegevens zijn gebonden aan de doelen van de verwerking en worden uitgevoerd overeenkomstig de toepasselijke privacywetgeving.
In het geval dat Gegevens worden doorgegeven buiten de EER, zal het Bedrijf alle passende contractuele maatregelen nemen om een adequate bescherming van de Gegevens inclusief – onder andere – overeenkomsten gebaseerd op de modelcontracten aangenomen door de Europese Commissie om de doorgifte van persoonsgegevens buiten de EER te regelen.
KOPPELINGEN MET WEBSITES VAN DERDEN
Websites van derden die via deze website toegankelijk zijn, vallen onder de verantwoordelijkheid van de betreffende derde. Het Bedrijf wijst elke verantwoordelijkheid ten aanzien van verzoeken om en/of het verstrekken van persoonsgegevens op deze derden-websites af.
VERWERKINGSVERANTWOORDELIJKE EN HET TEAM VAN DE FUNCTIONARIS VOOR DE GEGEVENSBESCHERMING
De verwerkingsverantwoordelijke is FCA Italy S.p.A., gevestigd in Corso Giovanni Agnelli 200 – 10135 Turijn, Italië.
U kunt contact opnemen met het team van de Functionaris voor de Gegevensbescherming via het e-mailadres dpofca@stellantis.com.
BEWAREN VAN GEGEVENS
De Gegevens die worden verwerkt om de Dienst en Klanttevredenheid te leveren, worden door het Bedrijf bewaard zolang als strikt noodzakelijk is voor het vervullen van deze doeleinden. De Gegevens die zijn verwerkt voor het verrichten van de Dienst mogen door het Bedrijf langer worden bewaard, indien dit noodzakelijk is om de belangen van het Bedrijf wat betreft potentiële aansprakelijkheid voortvloeiend uit het verrichten van deze Dienst, te beschermen.
Gegevens verwerkt voor Marketing en Profiling doeleinden worden door het Bedrijf bewaard vanaf het moment dat u toestemming geeft tot aan het moment dat u deze toestemming intrekt. Vanaf het moment dat de toestemming is ingetrokken, zullen de Gegevens niet langer worden gebruikt voor deze doeleinden, maar mogen zij wel nog steeds bewaard worden door het Bedrijf. Met name wanneer dit noodzakelijk is om de belangen van het Bedrijf met betrekking tot de potentiële aansprakelijkheid voortvloeiend uit deze verwerking te beschermen, behalve wanneer de bevoegde Toezichthoudende Autoriteit in dit opzicht verheldering biedt.
Gegevens die worden verwerkt ter verbetering van de gebruikservaring op de websites worden bewaard gedurende de in het Cookie-beleid van het Bedrijf vermelde periode.
RECHTEN VAN BETROKKENEN
Betrokken kunnen de volgende rechten uitoefenen:
U kunt de bovengenoemde rechten rechtstreeks uitoefenen via https://privacyportal.fcagroup.com.
WIJZIGINGEN
Deze Privacyverklaring treedt in werking op 03/06/2021.
Het Bedrijf behoudt zich het recht voor het Privacyverklaring geheel of gedeeltelijk te wijzigen of aan te passen (bijv. naar aanleiding van wijzigingen in het toepasselijk recht). Eventuele wijzigingen worden op deze website gepubliceerd.
Bel gratis* het Jeep® servicenummer 00 800 0 426 5337 voor informatie over onze producten en diensten. U kunt ook de toetsencombinatie 00 800 0 IAM JEEP gebruiken. Gratis nummer, bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 9.00-18.00 uur, uitgezonderd feestdagen en bijzondere omstandigheden.
© 2021 FCA US LLC. All Rights Reserved. Chrysler, Jeep®, Dodge, Ram, Mopar® and the Pentastar logo are registered trademarks of FCA US LLC.