JEEP® WRANGLER UNLIMITED
De Jeep Wrangler Unlimited kent letterlijk geen beperkingen. Vier deuren geven toegang tot een wereld die voor anderen onbereikbaar is. Zijn vernieuwde interieur biedt extra stijl en raffinement, maar met zijn legendarische off-road prestaties blijft hij trouw aan zijn afkomst. Niet voor niets is het model de erfgenaam van een roemruchte icoon die model staat voor 70 jaar vrijheid en avontuur.

JEEP® WRANGLER 2-DEURS Zoekt u de Wrangler 2-deurs? Op verzoek kunnen wij deze voor u bestellen. Vraag uw Jeep dealer naar de mogelijkheden.
VANAF: € 33.990,- EX BTW/BPM
Wat wilt u doen?
BROCHURE AANVRAGEN
Proefrit aanvragen
Offerte aanvragen
SPECIALE VERSIES
WRANGLER BLACK EDITION II
MOTORISERING
TERUG
3.6 V6 Motor 3.6 V6 benzine, cilinderinhoud 3.604 cm3, max. Vermogen 209 kW (284 pk) @ 6.350 t/min, max koppel 347 @ 4.300 t/min, acceleratie 0-100 km/u 8,9 seconden. Standaard gekoppeld aan 4-traps automatische transmissie.
2.8 CRD-DIESELMOTOR Deze indrukwekkende 2.8 DOHC viercilinder common-rail diesel (CRD) met 16 kleppen levert 200 pk bij 3600 t/min en beschikt over maar liefst 460 Nm aan koppel over het hele toerengebied van 1600-2600 t/min (met automatische transmissie).
Jeep wrangler unlimited motoren
AANDRIJVING De decennialange ervaring van Jeep heeft geresulteerd in de meest geavanceerde 4WD-systemen voor de Wrangler Unlimited. Wat u ook van ‘m vraagt, de Wrangler is ertoe in staat. Beide Tru-Lok® sperdifferentiëlen zijn bijvoorbeeld voorzien van in de assen gemonteerde elektromagneten tegen beschadiging in het terrein.
Command-Trac® Command-Trac parttime vierwielaandrijving heeft een tussenbak met twee standen, waartussen u al rijdend kunt schakelen (standaard op Sport en Sahara).
Rock-Trac® De Rock-Trac tussenbak met een 4:1 lage gearing maakt het mogelijk om met de Rubicon letterlijk te kruipen, wat de bediening vergemakkelijkt en het beschikbare koppel vergroot. Het Electronic Throttle Control (ETC) systeem voorkomt schoksgewijs optrekken bij het rijden in 4WD-laag (4LO). Door een speciale offroad-instelling van het pedaal vergemakkelijkt ETC het gas geven bij het rijden op oneffen terrein (standaard op Rubicon)




De verbruikscijfers zijn gemeten volgens een Europese testmethode. De testmethode heeft niet tot doel het praktijkverbruik nauwkeurig weer te geven. Het praktijkverbruik kan daarmee afwijken. Het daadwerkelijk verbruik van uw auto hangt ook sterk af van uw rijgedrag. Wij adviseren Het Nieuwe Rijden, zie ook www.hetnieuwerijden.nl voor handige tips om zuiniger te rijden.

Terug naar boven